.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Racing Horizon :Unlimited Race 1.0.8 Apk

در بازی مسابقه ای Racing Horizon :Unlimited Race شما می توانید در مسابقات هیجان انگیز بازی شرکت کرده و آماده سبقت گرفتن از دیگر رقبا باشید و با دانلود Racing Horizon گیم پلی جذابی از یک بازی ریسینگ تمام عیار را تجربه نمایید. در این بازی می توانید به صورت اعتیادآوری رقابت های بازی را تجربه کرده و در یک روند واقعی بازی را تجربه نمایید. این بازی می تواند کلاسیک متفاوتی را برای شما داشته باشد تا بتوانید فیزیک نزدیک به واقعیت را تجربه نمایید و با سرعت بالایی رقابت های بازی را تجربه نمایید. این بازی می تواند مسابقات ماجراجویانه بسیاری را برای شما داشته باشد تا بتوانید به صورت بی نهایت در جاده های بازی رانندگی کرده و در ۵ حالت از بازی هیجان بالایی را تجربه نمایید. این حالت ها با یکدیگر متفاوت بوده و کاربران می توانند در سراسر جهان با آن لذت کافی را ببرند.

با دانلود Racing Horizon کاربران می توانند به ماجراجویی های چند نفره نیز پرداخته و طوری از دست پلیس ها فرار کرده و بتوانند سرعت بالایی را برای ماشین خودشان داشته باشند. این بازی می تواند جاده هایی را برای شما داشته باشد که پر از ترافیک باشد و چالش های زیادی را برای شما داشته باشد. گرافیک بازی به حالت ساده ای طراحی شده است اما کاربران می توانند لذت زیادی از آن برده و رقابت های بازی را با حالت اعتیاد آوری طی نمایند. بازی دارای مراحل بسیار زیبایی می باشد که به مانند یک داستان هیجان انگیز دنبال شده و کاربران می توانند از لحظه لحظه آن لذت ببرند. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Racing Horizon از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.



:: موضوعات مرتبط: بازی (اندروید) , دانلود بازی مسابقه ای Racing Horizon: Unlimited Race 1.0.8 – اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مسابقه ای Racing Horizon: Unlimited Race 1 , 0 , 8 – اندروید , دانلود بازی مسابقه ای اندروید , بازی Racing Horizon , دانلود بازی Racing Horizon , دانلود بازی اندروید Racing Horizon , دانلود رایگان بازی Racing Horizon , بازی اندروید Racing Horizon , دانلود نسخه جدید بازی Racing Horizon , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : جمعه 5 آبان 1396

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی